top of page

TRAVEL with SzeHo

Santorini沙灘車遊島

係西西里島打工換宿後,正式進入我地旅程既第三個國家—希臘 Santorini Mykonos

Santorini主要由Oia同Fira兩個小鎮組成,Oia係平日睇相見到藍白小屋既地方,Fira則係另一個小鎮,相對Oia交通比較方便,多店鋪,餐廳住宿價錢亦相對比Oia低,所以大部分人都會選擇住Fira。島上景點距離比較遠,交通主要靠巴士,但巴士班次疏落又會誤點,所以唔少人都會選擇租車遊島。我地九月中去Santorini,溫差都幾大,晚上要著外套,記得準備充足衣服。

以下係4日3夜 Santorini行程表,俾大家有個大概印象先。

而係Santorini既洗費就係以下:

由Catania出發,羅馬轉機,03:55am我地終於到達Santorini機場。係機場等出Fira市區既第一班車,時間係7:20am。機場到Fira總站一程EUR1.8,上車購票,會有工作人員收錢,最好準備零錢,大紙難找錢。 巴士沿途風景已令我地眼前一亮,太陽岩岩升起,一大片愛琴海係陽光照耀下閃閃發光。出發前一直覺得聖托里尼係知名旅遊地方,好怕被人過份吹奏,但當見到呢個畫面終於鬆一口氣,因為呢度真係好靚好靚。 除左風景,另外亦非常佩服島上司機既駕駛技術,聖托里尼唔少景點都係山上,路途九曲十三灣,而且路窄,但司機駕駛大巴仍然不慌不亂,佩服!我地都講笑話司機係拓海,不停經過五連髮夾灣都輕輕鬆鬆。望望下風景就準備到站,我們住既地方係總站前一個站(總站係Fira市中心),所以差唔多到我們就叫「有落」落車,係 要自己叫的XD 民宿姨姨非常親切好人(好感動T^T因為意大利人相對粗魯,好耐無遇到親切既人),因為見我係民宿既枱上狂訓,提早一小時就安排我地入住。 安頓跟補眠之後,我地就行20-30分鐘左右路程去Fira市中心,第一站要先醫肚。

我地係一間叫Mama House既餐廳食,網上見有唔少台灣人推介,所以就想去試下,五點鐘餐廳客人已經好多。因為Santorini沿海,海鮮都特別出名,所以我點左一個魷魚桶EUR 10、Ho點左一個海鮮意粉EUR13,味道都不錯。我既魷魚桶裡面包左煮過的芝士、酸瓜、菜等等,我覺得幾香口特別👍🏻Ho既海鮮意粉意粉份量唔算多,但海鮮幾足料,都唔錯。呢間餐廳食物味道價錢都唔錯,CP值算幾高,只係侍應會有點唔耐煩,不過我地接受到,之後又去左一次XD

地址: Main Square Fira, Fira 847 00, Greece

醫完肚就行街街,原本以為只有Oia既日落先吸引,所以沒想特別想睇FIra既日落,但當我地行行下,行出岸邊,即刻哇一聲,原來Fira日落都好靚,真係金黃色嫁個海,咁大個女第一次見咁靚日落。讚嘆完一輪再影完相後,我地繼續向山上行搵個更有利位置欣賞日落,太陽落山一刻大家都一齊拍手掌。宜家回想返,比起Oia,更加中意Fira睇日落既感覺,因為Oia實在太太太多人,無辦法似Fira可以安靜欣賞日落。睇完日落再到附近行下就行返酒店休息。

Fira日落,同美美日落影無聊相XD

進入本篇重點—沙灘車遊島

早上入住民宿俾錢時,我地見到民宿有代租沙灘車、電單車、普通汽車等。Ho只有國際汽車牌,但電單車牌仍是P牌階段。在路上我地有問過其他租車店,話無電單車牌不可以租沙灘車,建議我地租二人小車Smart,但我地覺得太貴之餘,又比較想試沙灘車,因為平時比較少見。好彩,民宿姨姨幫我地問左租車行話無電單車牌都可以租沙灘車,所以我地租左第二天既沙灘車。有唔同CC的沙灘車選擇,由50至250,我地租左150CC。租24小時EUR 30,油費自付,還車時要入返3格油。約好11點取車,車行會駕車到民宿,還車也係民宿還,非常方便。至於駕照方面,我地覺得如果想確保可以租沙灘車的話,都係申請國際電單車牌會比較好,因為唔係每一間都一定會租俾你,都要睇運氣。另外租車出發前,要確保車到你手上前無問題,最好影幾張相,因為有聽過話有不良車行會話車有損壞叫你賠錢的例子。 第二日早上11點車行職員準時交車,他會先教你如何駕車,有問題都可以問。學完車我地就浩浩蕩蕩出發,我地既路線由Fira開始,途中會經過黑沙灘Kamari Beach及另一個黑沙灘Perissa,比較下邊個沙灘值得逗留,然後到燈塔,再返去沙灘玩水曬太陽,最後再到Oia睇日落。

去完黑沙灘到燈塔路上會有一處超靚海景 我地停低影相

車路雖然好窄同不停上山落車轉灣再轉灣,其實都幾牙煙同危險,但我地依然好順利走過兩個沙灘。但就係前往燈塔路上,其中一段落斜失控炒左車...成架車剷上對面線石壆翻側... 好彩人無事,只係手腳有少少擦損,但真係嚇一大跳,又影響我地當下心情。好彩後尾仲識安慰自己講笑「人無事咪好囉,人無事先可以做到世界冠軍嫁嘛」。去到燈塔,我們已經無心情影相,之後就回程去沙灘,一路上都非常小心,每一個轉灣都減到好慢,好彩之後再無意外發生。事後上網睇返,原來好多人揸呢嫁ATV都出意外,好多人都建議唔好揸,所以大家都要考慮安全性,若果無信心都係揸返Smart遊島比較安全。

終於見到燈塔本人,但去到已無咩心情XD

之後都收拾返心情去沙灘,我們最後揀Kamari Beach因為覺得風景比較靚。我大大推薦Kamari Beach,因為真係好靚好Relax! 仲可以見到飛機係頭頂低空劃過!中間仲有個小島,好正!不過佢海入面係一塊地,長滿清苔,落水時要小心地滑。話明黑沙灘,沙是由一顆顆黑色粗沙組成。

租傘價錢EUR10,不過如果係餐廳消費滿EUR10可以免費用傘,我地當然叫埋野食,又可以食又可以訓:P 嘆完一輪心情終於好返點,又要繼續我地沙灘車之旅,由Kamari Beach揸去Oia,車程大概一小時。呢條路真係要好小心,好多急灣,加上上落山路特別斜,山上公路有部分路段亦無欄杆,所以真係要好小心!另外,建議大家最好早點到Oia,因為太遲到會難搵泊車位。 最後平平安安趕係日落前到達Oia睇日落,呢度人山人海非常熱鬧。Oia既日落係直接落係海平面上,都真係幾靚,日落後依舊一齊拍掌吹口哨。

睇完日落就去食Pito Gyros,超超超推薦呢一間,一定要食,我連續食左兩日!捲EUR4,拼盤EUR11,侍應好nice好hyper,會一路整野食一路跳舞。Santorini同Mykonos總共食過3間唔同既Pito,始終呢間最好味!

一款希臘特色小食,主要由肉類同薯條整成,再加洋蔥、沙津醬等。

地址: Oia, Santorini, Oia 847 02, Greece

食飽再行下欣賞下Oia夜景我地又返民宿,黑暗中既公路更加更加要小心,比早上更難揸,但其他人一樣都係奔馳電制,心入面暗暗讚嘆人地駕駛技術超強XD

之後兩日都不外乎訓到自然醒,行下Oia、Fira影下靚相,再去沙灘,行行街,飲下野。

Oia藍白小屋,必影景點照

Fira巧遇驢仔隊伍

由高處望下既Fira夜景都好靚

我地前後留係Santorini四日三夜,係比較悠閒既編排,如果無時間,我覺得三日兩夜都夠玩,不過就要早點起身。 總括而言,Santorini真係一個好靚好靚既地方,好適合想要一個悠閒渡假旅行既朋友。

民宿資料:

地址: Karterados, Karterados, 84700, Greece


FEATURED POSTS
ARCHIVE
COUNTRY
FOLLOW ME
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page