top of page

TRAVEL with SzeHo

土耳其熱氣球秘景拍照

講起土耳其,好多人第一印象就係熱氣球,其實熱氣球係土耳其城市—Goreme , Cappadocia既熱門旅遊活動。

係Goreme小鎮既兩個清晨,我地都好早起左身,為既就係欣賞熱氣球浪漫日出!仲無意中發現左個秘景,都幾適合鍾意影相或者想靜靜欣賞日出既朋友。

呢個地方未必係最靚,因為有其他人都會搭車去遠少少山頂睇,但呢度因爲比較近酒店區,步行就可以到達。如果大家怕晨早又要搵車或者想訓多陣,真心推介呢個地方,因為依個位置睇既熱氣球景真係好靚。

(第一日睇既熱氣球,數量非常多)

另外,都建議大家可以係Goreme留兩日,一個早上用黎坐熱氣球,另一個早上就可以係地面上欣賞成個天空都係熱氣球既震撼畫面,順便影下靚相!

我地到達山洞酒店,第一時間就問左老闆去邊度睇熱氣球好,老闆行上酒店天台就睇到,時間係五點半至六點左右(酒店區大部分酒店都可以睇到熱氣球)。 於是第二朝清晨,我地五點半就起身衝上天台,但咩都見唔到,仲以為老闆呃人:P 於是再較左六點半鬧鐘,但我一路訓唔著,六點左右去拉開窗簾睇睇,一打開窗簾,竟然就見到好多好多熱氣球已經係天上飛緊,成個畫面其實真係好夢幻! 於是即刻拍醒埋身邊個位,帶埋相機衝上天台影相。 但酒店天台用肉眼睇就靚,可惜影相時會影到下面好多屋,環顧四周望到不遠處有個山頭,我地就話不如試下去個度睇。就行左過去,酒店行去只需10-15分鐘。不過提提大家最好都係著返波鞋,因為我地著拖鞋踩上山都幾辛苦,因為段山路有少少崎嶇。到達山頭,竟然一個人都無!因為我地都係著住訓覺衫求其加件外套就走出黎,所以我地今日靜靜地欣賞下個靚景就算,第二日先再黎同個景影相。 第二日,我地六點就出發去秘景,不過今日熱氣球明顯無甘多,而且熱氣球位置都同琴日有少少唔同。不過係山頭睇都依然係好靚,同埋今日都係一個人都無,而且兩日沿途都唔見有其他旅客,所以我諗好少人會黎依個位置。 基於人煙稀少既關係,大家上到去可以大影特影,又或者靜靜地欣賞靚景都無問題! 不過由於每日風向都唔同,所以熱氣球飛既位置都未必一樣,大家要留意返。 以下係秘景位置既詳細資料:

可以先係Google Map search Traveler's Cave Hotel, 紅色點位置就大概係秘景座山

Traveler's Cave Hotel外形如上, 見到民宿後沿住佢旁邊石路行上去就會到以下呢度, 可以認下呢舊奇怪石。旁邊紅色箭咀指示就係上山小路,沿住行就可到山頂。

除左位置,都想分享返少少影相Tips俾大家:) - 衣著 著返配合意境既衣著,最好著返素色衣服,因為熱氣球本身都色彩繽紛。而男仔就可以著下Causal恤衫令個畫面和諧DD,女仔就可以著下長裙,清新風格既衣著,男女有少少襯色就更Perfect!

- 配飾 可以帶少少配件影相時用,例如圍巾、頭巾,唔一定要帶上身,拎住或者利用黎影下相就會幫張相加下分。Cappadocia賣好多唔同民族野,其實頂帽我地都係去到當地見得意買黎玩,估唔到影相時帶埋去又起到作用。大家行街時都可以留意下,有一間係市中心係特別平,我地係土耳其既blog會講,可以留意下:)

唔怕麻煩可以帶埋腳架上去自拍,因為山頂應該都無人可以幫手影相。另外,土耳其溫差好大,早上比較凍,記得帶返件外套!回程山路其實影相都唔錯,太陽岩岩升起,光線好靚:)

希望呢個小小分享可以幫到大家啦:)


FEATURED POSTS
ARCHIVE
COUNTRY
FOLLOW ME
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page