top of page

TRAVEL with SzeHo

五千蚊玩轉土耳其9日8夜詳細分享(上)


今次去土耳其前後共9日8夜,總共去左4個地方,包括Istanbul、Goreme、Fethiye、Pamukkale。交通我地主要靠夜巴移動,可以節省酒店錢之餘又唔會浪費日間時間,而且土耳其巴士出名係舒服,座位都比較寬敞。 去左9日8夜,唔連機票兩人用左9千蚊唔夠,但有好多唔同體驗同玩樂。去完覺得呢個地方CP值好高,好想推薦俾大家!! 因為內容太長太多,所以會分上下兩篇分享。

一講土耳其,好多人都會擔心治安問題,但其實我覺得治安並無想像中咁差。一到步其實已經覺得好放心,因為街道都好乾淨,建築交通各樣都好似幾先進。去完咁多日,都無一刻係覺得危險或者唔安全。

不過女仔就要注意返衣著,因為始終係伊斯蘭國家,當地人衣著都比較保守,入鄉隨俗,去到當地最好都係著返長褲。唔係既話,可能會引起周圍目光令到自己唔舒服。另外,土耳其男人都係比較熱情同口花花,如果淨係女仔自己去就留意返:)

開始前都係介紹返行程同洗費俾個初步概念大家!

行程:

洗費:(匯率約 1 TRY = 2.13639 HKD)

Day 1

第一日,因為訓完一晚機場太攰,我地返酒店就休息到晚上落街行下食下飯。因為我地酒店係藍色清真寺附近,所以都當熱鬧同多餐廳。食完周圍睇下,發現土耳其物價都算偏低,M記廿幾蚊一個餐,starbucks 三十幾蚊一杯,不過我地試過都係香港好飲好多:P 同埋食飯基本上都係四、五十蚊搞掂。

Day 2

第二日,起身食個早餐飲杯starbucks,我地就去左行大巴托市集,係藍色清真寺附近,大概行廿分鐘就到。

市集入面有好多唔同既土耳其特色物品買,我地就買左d民族服裝。

土耳其碗碟好靚:)

之後我地一行出市集大街,就發現個度既野平過市集內好多,雖然我地搵唔到有我地買個d衫(好彩:P)。所以提提大家,可以先行市集大街再行市集裡面。

行完街就去食飯,食左我地第一餐既燒肉!好好味啊燒雞翼!而且價錢好平,只係18TL咋~不過之後已經開始食厭...土耳其好似得呢D kebap飯食:(

食完飯我地就去左遊船河,可以坐係船上遊覽下Istanbul既風景都唔錯。係google map search Bosphorus Cruise 就會搵到,行到附近應該會見到上船位置。 12TL 一個人,一轉都成個幾鐘,中間有個位有好多海鷗好壯觀。

船河完我地順便去左藍色清真寺,之後就返酒店準備搭夜巴去Goreme,建議大家可以係酒店附近搵travel agency幫手買飛。唔洗自己特登去車站買飛之餘,仲可以問下可唔可以連埋接送去車站。我地訂個間就係會連埋接去車站個程,方便好多,唔洗自己拖行李搭車去車站,有人會黎車你去。最重要係只係比原先票價貴5TL,如果自己搭車去車站可能都差唔多車費。另外留意返通常去Goreme既車都會中間轉一程小巴,係巴士公司提供埋既接駁。

Day 3

第三日早上我地就到Goreme,酒店有車接我地上去,到酒店後老闆就介紹左唔同既tour俾我地,仲俾我地提早check in入房休息。當日我地去左Open-air museum同join左個atv遊奇石林既tour。

Open-air museum係老闆車我地去,我地都係入去行左一陣,睇左幾個教堂。如果中意了解基督教歷史都可以黎下,因為個度係以前基督徒走難去既地方。門票30TL一個人。

之後就到重頭戲,沙灘車遊奇石林,因為之前希臘揸過炒車後都有少少陰影,但估唔到呢度仲刺激XD 呢度既路更加崎嶇不平,領隊又會叫你係一個45度大斜坡直衝落去,刺激過玩過山車XD

領隊會帶大隊去唔同既山谷停底,俾時間大家影相,最後再睇日落,然後回程。 其實我地都無咩點影相,但覺得揸車既過程幾好玩幾刺激,所以都幾中意呢個行程。

Day 4

第四日,一朝早起身睇日出加熱氣球,去左一個秘景欣賞,詳情可以睇返呢篇https://goo.gl/CzJR4U。之後就參加green tour,成個tour 9點至6點,包埋午餐。成個tour主要係帶你睇不同地下城、奇石林同峽谷健行(會有小溪休息)、最尾會帶你去睇寶石工場,睇下有無興趣買,全日行程最中意係地下城同最尾小溪。詳情上網睇都有好多Green Tour行程資料,大部分都大同小異,因為我都唔太記得XD

地下城係參觀以前基督徒躲避阿拉伯人追殺既居住地方。我覺得幾得意,因為係地下好深既地方,好難想像當時佢地點生活,同時亦會好佩服人類智慧,係甘惡劣既環境下,佢地都可以設計唔同既方法令自己生存到。

其他行程我地都係落車望下影下相,無咩覺得好靚或者好特別,但覺得整體黎講一日tour呢個價錢其實好抵。

(因為呢日既相片因為電腦有問題無哂:( 無辦法分享照片)

晚上,我地就去左土耳其浴,係一個幾得意既體驗。換完衫後,有個阿姨會幫你搽泥面膜,之後就去焗15分鐘桑拿。之後沖涼,有另一個阿姨就會帶你去個浴場,浴場中間有一大塊大理石台,阿姨會叫你訓底,之後開始用一塊類似沙紙幫你擦全身,然後沖身。沖身後阿姨就開始做泡泡浴加按摩。 成個過程大概15分鐘,其實我覺得唔係特別舒服,純粹當作體驗不錯。

Day 5

第五日朝早我地都係起身睇熱氣球加影下相,下午再去行下街,俾我地搵到一間超平既手信店!

超平手信店地址在一間叫Nazar Borek Ve Gozleme的店附近,可以用Google map search。

手信店外貌

超有自信自己會是最平的XD

遊客留言,有香港人喔!

買完手信之後去cafe坐下食野,到晚上就搭夜巴去Fethiye。Fethiye係我呢個旅程上算係最中意既地方,覺得去土耳其去埋呢度成個旅程會豐富好多。因為我覺得如果黎到土耳其只係去睇下清真寺、奇石林,坐熱氣球會唔夠豐富。而Fethiye既海都好靚,又可以用相對香港平好多既價錢玩滑翔傘。

Fethiye究竟有幾正同之後行程就留返下篇繼續講啦。


FEATURED POSTS
ARCHIVE
COUNTRY
FOLLOW ME
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page