top of page

TRAVEL with SzeHo

2018南美遊心得及團費參考

由於網上已有大大小小的遊記及景點介紹等,所以我地都唔重覆介紹啦。 但因為南美遊愈來愈受歡迎,某D事項同團費都改變好快,所以我地就黎分享D我地2018年3月南美遊既一D小心得同團費分享啦。 Machu Picchu 2017年7月1日後有左新制道,我地會係另一篇再講。

南美遊我地總共去左秘魯、玻利維亞、巴西3個地方。

呢篇blog無好多靚相,都係比較資料性既文字,可能會有D悶,但對於plan緊南美遊應該會有D幫助 唔講咁多 即刻開始!

交通方面: 1.係秘魯既Lima、Ariqepa、Cusco我地都係call uber,因為唔識西班牙文要同司機溝通好麻煩,同埋Uber明碼實價。 *Puno係無uber的,玻利維亞都無,巴西有

2.我地南美遊都以巴士為主要交通,但秘魯既路況好差,好多山路又彎又細,就係我地搭完由Lima去Ariqupa既夜巴隔晚就發生左巴士墜崖嚴重交通意外,傷亡非常慘重。雖然係因為有車輛失控,但已經令我地頭皮發麻,見到新聞個刻真係覺得死亡離我地好近。 所以建議如果搭巴士盡量唔好搭夜車,因為路況唔好之外,晚上好大霧加上無街燈。我試過坐第一排諗住睇風景,但最後只係驚足成程,勁擔心有意外發生。 同埋盡量唔好搭車程太長既巴士,可以選擇分段或者貴少少搭飛機。

3.巴士我地主要搭Cruz Del Sur ,我地大部分都係busbud網訂,有中文版面比較方便,同埋有時會有比官網既平既票價。記得要print巴士票出黎,因為Show手機係唔接受,一定要hard copy。其他都係車站買

交通路線: Lima > Arequipa(巴士18hr) Arequipa > Cusco(巴士10hr) Cusco > Hidroelectrica(小型巴士6hr) Hidroelectrica > Machu Picchu熱水鎮(步行3hr) Machu Picchu熱水鎮 > Hidroelectrica(步行3hr) Hidroelectrica > Cusco(小型巴士6hr) Cusco > Puno(巴士7hr) Puno > Copacabana(巴士3-4hr) Copacabana > La Paz(巴士5hr) La Paz > Oruro(巴士3-4hr) Oruro > Uyuni(火車7hr 一星期只有2班) Uyuni > Oruro(火車7hr 一星期只有2班) Oruro > La Paz(巴士3-4hr) La Paz > Sao Paulo(飛機)

團價交通價錢參考:

1. Colca Canyon兩日一晚團 團費Sole 75 不包Canyon門票(Sole 70)、溫泉門票(Sole 15 可自由選擇參加與否) 不包飲食(Lunch buffet Sole30@,但我地第一日去左食Chifa無跟大隊都可以,Dinner都一樣可自己選擇跟唔跟團餐) Hostel係有熱水有wifi有早餐提供

2. 彩虹山tour 團費Sole 65(已包門票) 中小型巴士、包早餐午餐接送 騎馬上山 Sole 60 來回Sole 90

3. Machu Picchu 門票 Sole 200 Cusco去Hidroelectrica Sole 60來回 小型vans、包接送 我地係旅行社買 到達Hidroelectrica後步行3小時可到Machu Picchu鎮

4. Titicaca Puno 2日1夜團 團費Sole 90 包早午晚餐 (2餐午餐) 住宿 交通接送 其他團大部分只包一餐午餐 問價時問清楚 如果第二餐午餐團費不包 自費要Sole 20

5. Puno去Copacabana 巴士車費 Sole 20 巴士公司係Tourperu

6. Copacobana 太陽島船票來回B30 去La Paz車票B30 船票B2

7. La Paz到Uyuni搭巴士到Oruro再轉火車 價錢會比巴士便宜 但火車唔係日日有班次 可參考這篇: https://www.backpackers.com.tw/forum/showthread.php… 火車票訂票網: https://www.ticketsbolivia.com/buses_paso1.php

8. Bolivia三日兩夜團 團費B900 (智利過境不回Uyuni需另俾B50) 包住宿三餐 不連國家公園門票(B150) 西班牙語司機 因為當時有示威幾日都出唔到團 出發當日亦只有少數旅行社出發 所以團費貴左少少 正常應該B800左右 英文司機印象中要B1200 Uyuni鎮有街成條都係旅行社 大家不妨格下價

9. 天空之鏡 日落日出團 團費B150 包搵水影相 我地join既係Brisa tour 有好多韓國日本台灣香港人參加

Bolivia簽證: 因為係Cusco時見到網上有人話Cusco大使館好多人排同埋大使好唔耐煩 所以我地揀左去Puno先整簽證,Puno大使禮貌好好 英文程度都可溝通,而且申請簽證人唔多

連我地2個得4個人,大使館地點亦好方便 係武器廣場附近 朝早8點去整 9點銀行先開門,所以大家可以9點先去,入完錢返去交返入數紙passport 12點就可以再返去拎簽證Passport了 ,過程中大使完全沒留難我地 非常順利!

網上填寫申請表要係申請前15日內填妥,網上有好多教學教點填 呢度就唔多講了

大使收左我地以下文件: 護照 正副本 網上申請表列印本 玻行維亞住宿證明 行程 黃熱針證明 財力證明(信用卡副本) 離開玻行維亞機票 大頭照

簽證費用: USD30

飲食推介:

La Lucha, 雖然係包,但入面D料好好味~好FRESH:)Lima/Arequipa都有

Puno Lima street有間叫Colors 比較岩口味 (呢個沙律好好味~~) Sao Paulo Bar Do Juarez (必點Picanha Do Juarez烤牛肉 超好味!!!)


FEATURED POSTS
ARCHIVE
COUNTRY
FOLLOW ME
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page